perjantai 1. marraskuuta 2013

Leuka rintaan...

...ja kohti uusia pettymyksiä.

Maanantain ultran jälkeen Menopur-pistokset eivät ole kasvattaneet johtofoliikkelia eikä limakalvoa. Inseminaatiota ei ollut järkeä tehdä. Ensi kuussa uusi yritys. Kokeilevat pakastaa tälle päivää pestyn sperman, mutta eivät voi taata, että se kestää pakastuksen ja uudelleen sulatuksen.

Huomenna aloitan Primolutin. Seuraavan kierron alkuun sitten viiden päivän Clomifen-kuuri. Siitä jatketaan kolmen perättäisen päivän Menopur-pistoksilla. Tilanne tarkistetaan ultralla. Seuraavassa kierrossa täytyy kuulemma seurata tiiviimmin, vastaako elimistö lääkkeisiin.

PCOS:ssa kuulemma on tyypillistä, että foliikkeli kaiken järjen ja lääketieteen vastaisesti vain lakkaa kasvamasta.

Vaikka en ole uskaltanut toivoa, niin olihan tämä pettymys.

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Kohti uutta yritystä!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! Mulla samat hoidot edessä, toivon mukaan. Odottelen psykologille pääsyä. Oon kanssa alle 30 v. itsellinen nainen. Jos haluut vaihtaa ajatuksia, olen samalla nimimerkillä kaksplussaa keskustelupalstalla...

    VastaaPoista
  3. Kiitos tsempeistä molemmille. Tuulta päin, sanoi mummo lumessa!

    Violet87, kaksplussan keskustelupalsta on minulle vieras. Mutta minulle voi lähettää sähköpostia odottamatonta(at)gmail.com

    VastaaPoista